Daily Telegraph

From SourceWatch
Jump to navigation Jump to search
This article is a stub. You can help by expanding it.

In 2003, The Daily Telegraph was at the centre of a controversy when reporter David Blair found documents in the ruins of the Iraqi Defence Ministry which, it was claimed, showed MP George Galloway had taken £375,000 from the Iraqi government.[1]


For further information, see relevant Neocon Europe page Daily Telegraph


  1. Galloway denies Saddam 'fawning' , BBC News, 16 November 2004.